Personaleledelse – Ydelserne:
Jeg udfører praktiske opgaver i
forbindelse med
Rekruttering og Ansættelse
Jeg assisterer således ledelsen med håndtering af alle opgaver i forbindelse med ansættelse af nye medarbejdere.
Udvikling og
træning
Jeg
tager hånd om uddannelsesplanlægningen
Jeg træner medarbejdere
så de opnår tilstrækkelig kompetence til at gennemføre:
Jeg træner medarbejdere, så de opnår udvikling og et bedre samarbejde gennem personlig indsigt og træning i teknikker til:
Fastholde og Pleje
Jeg medvirker som ’tovholder og inspirator’ så retningsliner og rutiner bliver besluttet for hvordan organisationen – blandt flere muligheder og under hensynstagen til bl.a. aldersmæssige og kulturelle forskelle:
• Rekrutter medarbejdere
• Ansætter medarbejdere
• Introducerer medarbejdere
• Fastholder arbejdsglæden hos medarbejdere
• Afdækker og registrerer kompetencerne hos medarbejdere
• Udvikler og evaluerer kompetencerne hos medarbejdere
• Samarbejder med AF, kommune og andre leverandører indenfor HRM-området
• Ændrer arbejdsvilkår for medarbejdere
• Afvikler samarbejdet med medarbejdere
Afvikle og Genplacere
Jeg
medvirker på virksomheden og/eller for AF og Kommuenen til at
medarbejderne hurtig får ny tilknytning til arbejdsmarkedet.
< Tilbage til Menu